Heräsin jo seitsemältä ihan virkeänä, muksu vielä kuorsasi omassa huoneessaan :) Hyppäsin siis vessareissun jälkeen vaa'alle, ja kappas! Paino oli tippunut 300g neljässä päivässä, joka on mun mielestäni oikein hyvä saavutus. Isompi saavutus oli se, että VIIKOSSA oli lähtenyt vyötäröstä 4cm, lantiosta 4cm ja rinnanympärystä kaventunut 2cm!! Uskomatonta, mutta noin se läski sulaa, liikunnalla :D Ehkä näin aluksi on lähtenyt turvotusta ja semmoista, mutta kyllä tuli hyvä mieli ja kannustaa taas rutkasti eteenpäin. VAU!

Tänään meinaan mennä kokeilemaan semmosta naisten jumppaa, jos vaan millään saan pojalle vahtia. Yritän sopia siskon ja äidin kanssa jotkut "vakkari-illat" jolloin ne katsois poikaa pari tuntia viikossa.. Pääsisin toisena päivänä jumppaan ja toisena lenkille. Toi jumppapaikka on sillai kivasti parin kilometrin päässä, että siinäkin tulis 4km kävelyä kun kävelis sinne ja takaisin.. En nyt uskalla vielä sanoa ääneen, mutta musta tuntuu että ensimmäistä kertaa elämässä, muhun on iskenyt liikuntakärpänen! Siis SE mistä monet puhuu ja jonka olemassaoloa olen aina syvästi epäillyt.. eihän kukaan voi jäädä koukkuun liikkumiseen :D Mutta näin on ilmeisesti käynyt minulle. Olen tajunnut kuinka ihana olo siitä tulee! Tottakai varmasti tulee aikoja jolloin kyllästyttää, eikä millään huvittais lähteä.. mutta ehkä silloin kannattaa vaan relata tai kokeilla jotain ihan uutta lajia.  Minä meinaan nyt aloitella tuolla lenkkeilyllä, stepperillä ja kerran viikossa jumpalla.

Hei, ihanaa sunnuntaipäivää!