Maanantaina olo on ollut hyvä. Olen piiiitkästä aikaa saanut vapaapäivän, siis olin ihan yksin 7h joka oli hienoa. Menin kaupungille kahville ja vain hengailemaan. Katselin kaupoissa ihania vaatteita, joita meinaan ostaa sitten kun paino on vähän tippunut. Päätin etten osta mitään vaatetta, ennenkun mahdun kokoa pienempiin, eli 44-46 kokoon. Housujen koko on tällä hetkellä 48 ja paidan koko 46 tai 48, eli isojen tyttöjen osastolla XL. En siis mahdu edes tavallisten vaatteiden XL kokoon... Masentavaa.

No onneks nyt on tosi hieno fiilis tästä uudesta elämäntyylistä.. loistavaa kun vihdoin olen innostunut tosissaan liikunnasta. Tänäänkin kävelin kaupungista kotiin kun oli niin hieno ilma. Matkaa on semmonen 4km. Huomenna pitäis mennä kokeilemaan jumppaa, eilen en sitten päässytkään. Hävettää vaan vähäsen kun en oo jumpassa käynyt sitten vuoden 1998 enkä tiedä YHTÄÄN mitä romppeita ihmiset siellä käyttää.. tarviinko mä jotain kenkiä vai mikä meininki siellä on. Mä meen siis vähän kulahtaneissa collegehousuissa ja jossain väljässä t-paidassa Otsan rypistys Ajattelin mä ottaa jotkut lenkkarit sinne.. laitan sit jalkaan jos muillakin on :) JOS mä nyt innostun tosta jumppaamisesta, niin ostan kyllä jotkut liikuntavaatteet sinne, kunnon housut ja paidan + ehkä ne uudet kengät. Onneks on yhdet hyvät urheilurintsikat jotka mahtuu.

Jeeps, toivottavasti pääsen nyt huomenna sinne.. harmittais aika paljon jos sekin menis mönkään, niinkun eilinen jumppaan pääsy.

Tupakkaa ei oo pahemmin tehnyt tänään mieli. Välillä kaupungilla kävellessä tuli tupakkainen tuulahdus jostain, mut se haisi jo melkein pahalta! Yllättynyt